Dec 17, 2014

Ayat Reject Kejam

Wee, semalam twitter trending #1 #AyatRejectKejam and this morning I found this thing. Keep on reading guys!

"Boleh awak jadi imam saya?"
"Boleh, kalau awak jenazahnya."

"Kenapa awak tak pernah bagi peluang kat saya untuk jaga awak?"
"Mak ayah saya ada. Tak mati pun saya. Jangan risau."

"Bila saya boleh masuk ke hati awak?"
"Eh, awak gemuk. Mana muat. Pi cari lain" /terasa siot. hahaha/

"Saya suka awak"
"Saya tak tanya pun"

"Tulang rusuk saya bergetar bila tengok awak"
"Dulu tulang nenek saya bergetar jugak, esoknya dia terus mati"

''Pernah tak u mimpi i masa tidur"
"Tak pernah sebab i baca ayat kursi


That's all. Pesanan penaja; kalau nak reject pun janganlah guna ayat mintak kaki. Reject dgn lembut. K? idk how too. /facepalm/


One more, did u ever heard dis before;
Face-palm is the act of slapping yourself because of someone stupidity.

No comments:

Post a Comment